افزایش چند میلیونی حقوق فرهنگیان | کمتر از یک ماه به اجرای رتبهبندی معلمان مانده!
طرح رتبهبندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفهای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. لایحه نظام رتبهبندی معلمان پس از ۲ ماه بررسی اواخر آبان ماه سال گذشته در آخرین نشست تخصصی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیات دولت به تصویب رسید. لایحه رتبهبندی معلمان به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتقای شایستگیهای حرفه ای، منزلت و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه در راستای ارتقای فعالیتهای آموزشی و پرورشی آنان تهیه شد. با طرح رتبهبندی معلمان، رتبههای حرفهای برای طبقه بندی معلمان در نظر گرفته میشود و بر اساس هر رتبه، ضرایبی در امتیازات شغل و شاغل و در نتیجه حقوق و مزایا برای آنان لحاظ میشود. طرح رتبهبندی معلمان تا هفته آینده اجرا خواهد شد و حقوق معلمان باتوجه به آن تغییر خواهد کرد.

زمان نهایی شدن رتبهبندی معلمان کی است؟
وزیر آموزش و پرورش که در سفر استانی رئیس جمهور به همدان در نهاوند حاضر شده از نهایی شدن آیین نامه رتبه بندی معلمان در یکشنبه هفته آینده خبر داد.
دیروز در جلسه هیئت دولت ایرادات مطرح و به توافق رسیدند و یکی از ایرادات که بحث کارشناسی داشت در جلسه یکشنبه هیئت دولت بررسی و آیین نامه رتبه بندی نهایی می شود.
افزایش حقوق رتبهبندی معلمان متناسب با تورم
در مورد اینکه اجرایی شدن این طرح تا چه حدی میتواند به وضعیت کنونی سیستم آموزشی کمک کند و اینکه این طرح در ادامه با چه چالشهایی روبهرو خواهد شد با یکی از کارشناسان حوزه آموزش گفتوگویی انجام دادهایم که در ادامه میخوانید، امری که به باور دیگر کارشناسان، به سرنوشت افزایش دستمزد بازنشستگان دچار خواهد شد. محمدرضا نیکنژاد، فعال صنفی و کارشناس حوزه آموزش در مورد اینکه اجرایی شدن طرح رتبهبندی معلمان تا چه اندازه میتواند وضعیت سیستم آموزشی را بهبود ببخشد، به خبرنگار «آرمان ملی» میگوید: «یکی از عواملی که باعث شد اجرایی شدن این طرح به طول بینجامد عدم حضور افرادی بود که نمیدانستند سیستم آموزشی با چه مشکلاتی روبهرو است و هر بار در رفت آمد به نهادها دستخوش تغییراتی میشد. اجرایی شدن این طرح میتواند مانند مُسکن عمل کند و با افزایش نسبی دریافتی معلمان برخی از مشکلات را حل کند ولی توجه داشته باشید که افزایش حقوقها باید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باشد تا معلم که بهنوعی اصلیترین فرد در حلقه آموزشی کشور محسوب میشود بتواند با خروج از وضعیت وخیم اقتصادی بیشتر بر روی آموزش تمرکز داشته باشد. این طرح میتواند تاثیرات مثبتی هم بههمراه داشته باشد ولی فراموش نکنید که اگر نتوانند آن را بهروزرسانی کنند و تغییراتی در آن بدهند مشکلی برطرف نخواهد شد.» او در همین زمینه ادامه میدهد: «ما هنوز از همه مواد این طرح خبر نداریم و تنها کلیاتی از آن به گوش ما خورده است ولی حذف «آزمون» از «شرایط نظام رتبهبندی معلمان» میتواند جزو نکات مهم محسوب شود. در واقع در نظر گرفتن آزمون برای رتبهبندی نمیتوانست واکنش خوبی از سوی معلمان بههمراه داشته باشد. سیستم آموزشی در این طرح بیشتر به معلم و مدیر اجازه میدهد در نوع مدیریت کلاس و مدرسه دخالت داشته باشند همچنین به نظر میآید در مورد نوع ارزیابیهایی که در مدارس انجام میشود هم دستخوش تغییراتی بشویم که این موارد میتوانند در بهبود وضعیت آموزشی تاثیرات مثبتی داشته باشد. توجه داشته باشید که این مصوبه تازه بعد از گذشتن از هفت خوان به مرحله اجرایی رسیده است نباید به همین موضوع دلخوش کنیم بلکه دولت باید با کمکگرفتن از کارشناسان آموزش و تشکلهای معلمی چالشهای این طرح را برطرف کنند تا روابط بین معلمان و دولت که در سالهای اخیر با حاشیههایی روبهرو بود هم برطرف شود.» این فعال صنفی معلمان در پایان با اشارهای به مشکلات اقتصادی معلمان میگوید: «ما همواره تلاش میکنیم با گفتوگو مشکلات را مطرح کنیم تا با همکاری مسئولان این چالشها را برای بهبود وضعیت آموزشی برطرف کنیم. افزایش حقوقها در رتبه بندی معلمان باید تا اندازهای باشد که بتواند بسیاری از دغدغههای آنها مانند مسکن را برطرف کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که آفت سیستم آموزشی ایران 2 شغله بودن معلمان است که عمدتا معلمان مرد برای تامین مخارج زندگی خانواه خود مجبور هستند به سمت مشاغل حاشیهای مانند رانندگی اسنپ و… روی بیاورند که این موضوع قطعا در نحوه آموزش تاثیرگذار خواهد بود. شرایط اقتصادی باید به نوعی باشد که یک معلم احساس کند در قشر متوسط جامعه زندگی میکند و همه تمرکز خود را بر روی کلاس درس و آموزش دانشآموزان بگذارد. اگر این مشکلات همچنان ادامه داشته باشد باید بگوییم طرح رتبهبندی معلمان تاثیری در روند بهبود وضعیت آموزشی نخواهد داشت.
دراین آ.پ منتظرمعجزه نباشیدمگراین رتبه بندی مزخرف که نوری میگه فرهنگيان اعتراضی ندارندچه فایده ای داره مسکنی چندین ماه بیش نیست
بخندید واز بدبختی ما معلمان لذت ببرید
متاسفانه کسانی در تصمیم سازی وتصمیم گیری دخالت میکنند که قدرت اداره خانواده خودشان را هم ندارند .
لامصب این چه تیتری هست زدید...بابا یکم به فکر شأن و منزلت معلمها باشید..
خبر و صحبت کردن ممکنه برا خیلی از دوستان تکراری باشه ولی برای ما تکرار مشگلات وتکرا مستسل بودن وتکرار بنبست هستش
حالم از رتبه بندی و خالی بندی بهم میخوره بابا خجالت بکشین کدوم ارگان اینقد نیروش رو حقیر میکنه ارزش که بهمونندادین جمع کنید این دروغاتونو
وجدانن چند بار حقوقمونو اضافه میکنبد.؟تقریبن دوازده ساله تحت عنوان رتبه بندی هی حقوق ما رو اضافه میکنید.
داریم خجالت میکشیم.نکنید این کارو تو رو خدا.
با این تیترهای غیر واقعی بدنیال چه هستید؟؟؟کجا گفته شده افزایش چندین میلیونی؟؟؟یا کمتر از یک ماه اجرا میشود؛؟چرا؟؟؟با این مطالب دروغ بدنبال چه هستید؟؟؟بعنوان یک رسانه مسئولیت درست خود را انجام دهید!!!قدری تفکر
خیلی متاسفم برات آقای معلم. تو فقط بدنبال افزایش حقوقت هستی، معلومه باید از روی به گفته ی تو فرم باشد اونوقت معلوم میشه کی لیاقت معلمی داره و کی نداره. الان همه مون قاطی شده ایم.
بنده معلم هستم بامدرک فوق لیسانس و ۲۰سال سابقه ی کارحرفی که می زنم فقط برای کسانی است که در اندیشه معلم شدن هستند.
من تمام عمرم رو صرف دانش آموزان کردم در روستا و شهر وقت و عمرم را
از خانواده و شخص خودم زدم پیگیر بودم پیگیر مشکلاتشون ، بچه ها روستا ، فکرشون، دانش آموزانی که از سر فقر ونداری با دمپایی اومدند مدرسه اونهاییکه مشکل روحی و روانی داشتند ، دانش آموزانی که فرزند یتیم بودند فرزندان طلاق ، همه و همه از جان ودل
نمی دونم من کار اشتباهی نکردم من به وظیفه ای که به گردنم بود عمل کردم
اما خدا شاهد و گواست که الان رهن خونه ندارم شرمنده زن و بچم هستم چون همیشه در یک خانه مستاجری در پایین شهر بودم ، ماشین نداشتم، بچه هامون نتونستم سفر ببرم . و همیشه نسبت به بچه های فامیل تحقیر می شدند و حسرت امکانات اونها رو می خوردند چون باجناق من کار آزاد داره و در بهترین ویلای شهر ساکنه و ماشین شاسی بلند داره و بچه هاش غرق در ناز و نعمت هستند هر چند که اون نتونسته دیپلم بگیره ولی خب اوضاع خوبه خدا بیشتر بهش بده
با این رتبه بندی آبروی ما رو بردند. بیشتر و بیشتر
رتبه بندی هم مثل خودمعلم بی ارزش شد.آنقدرکه بودونبودش تفاوتی ندارد.
نمیدونم چرا استضاحت نمیکنن؟؟؟
نیت شما برای این دروغ ها جز بالا بردن توقع مردم ایجاد تورم تحقیر فرهنگیان چیست چرا این وظیفه مهم خبری را در جاهای دیگر هم استفاده نمی کنید مثلاً حقوق سایر وزارتخانهها یا سازمان ها یا ... واقعا متاسفم برای جامعه ای که دستی در تربیتش و آموزش داشته را اینگونه دندان می گیرد
واقعا ما معلمان را با این همه حجم تو خالی خبر درباره ی رتبه بندی روانی شدیم.
اینا خودشون هم میدونند حتی با اجرای رتبه بندی باز حقوق فرهنگیان به نصف حقوق کارمندای دیگه نمیرسه ، متاسفم برای خودم که معلمم
اخر بس است چقدر دروغ خجالت هم خوب است ده سال وعده دورغ رتبه بندی ابرو وشرف برای معلم نماند شرم وحیا کنند
این طرح هرگز اجرا نخواهد شد و اگر هم بشود در سال های آینده . پاسکاری بین دولت و مجلس یک سیاست رذیلانه است . آموزش و پرورش وقتی هزینه ای دیده شود متولیان امر هیچ انگیزه ای برای افزایش حقوق در آن ندارند.
ما کارکنان کتابخانه های عمومی کل کشور نسبت به سازمان متبوعمان و نهاد کتابخانه ها که زیر مجموعه وزارت ارشاد میباشد مطالب و عرایضی داریم که در کمال احترام به سمع و نظر حضرتعالی و دولت مردمی میرسدچنانکه استحضار دارید وظیفه کتابداران در کشور وظیفه ای خطیر و ارزشمند در مسیر فرهنگ سازی است و توجه به نیازها و ابزارهای لازم این نهاد فرهنگی در پیشرفت فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر است.
متاسفانه از چند سال پیش وضعیت عمومی نهاد کتابخانههای عمومی چندان مطلوب نمی باشد و شوربختانه عدم آشنایی مدیران فعلی، و نبود اراده کافی و همچنین بی توجهی فراگیر در رفتار مسئولان ذیربط موج میزند، البته امیدوار بودیم با تغییر دولت و آمدن دولت مردمی اتفاقات و وقایع خوشحال کننده ای در نهاد کتابخانه ها و سطح مدیریت آن به وجود آید اما متاسفانه از همان افراد و از همان تفکر دولت قبلی در دولت فعلی نیز استفاده گردید.
مهمترین نکتهای که در حال حاضر کتابداران کشور را رنج میدهد معیشت ضعیف آنها در شرایط سخت اقتصادی کنونی در کشور است که متاسفانه به دلایل غیرمنطقی از افزایش حقوق کتابداران همزمان با کارمندان دیگر ارگانها جلوگیری شده و در مواردی نیز شاهد کاهش آن بودیم.
بهتر شدن وضعیت اداری و معیشتی کتابداران از مطالبات جدی فرهنگ سازان شاغل در سنگر انقلاب می باشد. امیدواریم مورد عنایت و توجه ویژه حضرتعالی قرار بگیریم و با بررسی و بازرسی ویژه، از وضعیت واقعی نهاد کتابخانه ها و کتابخانه و کتابداران مطلع گردید.
با تشکر
جمعی از کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور
واقعا راست گفتن حسنی به مکتب نمیرفت وقتی می رفت جمعه می رفت. ایناهن هفته دیگه روز تاسوعا رتبه بندی رو می خوان اجرا کنن
از شنیدن کلمه رتبه بندی حالمان به هم می خورد
|
باسلامتمام نظرات بالا ناشی از بی اعتمادی معلمان به دولت است.ما غیراز دروغ چیز دیگه ای نصیبمان نشده.ولی این رتبه بندی عجب خوراک رسانه ها شده!
فنجعل لعنت الله علی الکاذبین.
فرض کن ۳ ملیون هم اصافا بشه که نمیشه ، در برابر تورم افسار گسیخته با ۳ ملیون چه بکنه قبرش بکنه!؟
ما منتظر حقوق 12تا15میلیونی که 4ماه پیش قولش را داده بودید هستیم.
سایت معرفی شده اجازه آپلود کردن مدارک توسط معلمین را نمی دهد!
والله بالله بخداقسم توروی زن وبچه هامون خجالت می کشیم بعداز۳۰سال کاردریافتی ۵تومنه ۳تومن کرایه خونه ۲تومن اب برق گاز تلفن بین مردم سرمون پایین ازهرکجاشده قرض کردیم مقروضیم والله نمیدونیم چکارکنیم شمارابه خداقسم فکری برااین قشرمظلوم بکنید زندگی براماشده کابوس آرزوی گوشت میوه وهمه چی داریم تمام موادغذایی همه چی شده دهها برابر حقوق ما فرهنگیان مظلوم تکون نخورده مسولین شماخودتون روبذارید به جای ما این ۵تومن میشه یک روزشما
سلام ما که عمرمون جوانی مون رو صرف کردیم بعداز۲۹سال کار الان هم هزاران درد و مریضی وبدبختی اومده سراغمون الان ۱۰سلل هست که میگن رتبه بندی اونهم روباید ببریم به گور والله بخداازبس قرض بین مردم داریم آبرویمان رفت ازجوانی تا پیری از پیری تا کی
پشیمانم معلم شدم خسته شدم
از شنیدن کلمه ی رتبه بندی حالم بدمیشه از بس تکرار شده به دروغ و کلک.????
استرس کاری معلم کم نیست شاید از بانک هم بیشتر باشه
یک سال گذشت هنوز ماه بعد نیومدچندر باز دیگه این همه بوق و کرنا نداره
یه میلیون افزایش انقد رسانه ای کردن داره اخه؟!!!!!
واقعا در کشور ما معلمی شغل انبیاست اما حقوقش یک سومه
|
چطور شد ! موقع پرداخت حقوق شغل انبیاست موقع استفاده از مزایا ، رفاه، شان و احترام اجتماعی دیگران اول صف انبیا هستند و معلم را گذاشتن آخر صف
تو رو خدا دیگه از سرهم بندی صحبت نکنید و با روح و روان معلم بازی نکنید . تا کی میخواهید به وعده های دروغین خود ادامه بدید . خدا ازتون نگذره
در طول چند دهه آموزش و پرورش ضعیف ترین وزیرها را داشتهآدم ضعیف هم زرنگ باشه با بله قربان گویی سعی سعی میکنه صندلی را نگه داره در بهشت خوابهایش خوش باشد
سلام برا هر چیز یه سامانه باز نمی کنند ( سامانه ضمن خدمت، اتوماسیون، سیدا، همگام، نقل و انتقال ، سامانه رتبه بندی... ) مسخره بازی در نیارید یه سامانه درست و حسابی باز می کنند کارمند با یه سامانه کار میکنه / یه سامانه یکپارچه با ظرفیت تعداد معلمان و دانش آموزان.. باز کنید
انشاءالله نا ظهور مهدی ع ج اجرا خواهدشد
واقعا شرم اور است.هرروزمیگویید طرح رتبه بندی این هفته اجرایی می شود ولی بعداز مدتی اعلام می کنید این نقص را دارد و باید درهیات وزیران مورد بدرسی قرار گیرد.
معلم شده قشر مستضعف و فقیر جامعه ، دستمریزاد
من ۲۹ سال سابقه دارم ۷ میلیون حقوق دریافت می کنم یک هفته اول برج حقوقم تمام می شود پول آب و برق و گاز تلفن موبایل پرداخت وام دیگه نمی شود
چرا این همه با سیستم آموزشی سر عناد دارید!!؟محال است با این طرز تفکر شما مسئولین کوته فکر
وزارت آموزش وپرورش رتبه بندی اجرا بشه چون شما مخالف پیشرفت تعلیم و تربیت این کشور هستید.
رتبه بندی نه توهین به معلمان هزار هفت خوان برای یک اضافه حقوق دروغین .و در این راه صد تا یکی بتواند این اضافه حقوق را دریافت کند و از این هفت خوان بگذرد .استاد دانشگاه ها را اینطور درجه بندی نمی کنند وزیران کشور هم اینگونه درجه بندی نمیکنند با این موانع سخت . فقط فرهنگیان را در دهان مردم می اندازند و بس بقیه هفت خوان را بیان نمیکنندتا مردم بدانند بر چه صابونی فرهنگیان را میگذارند که مبادا بر پله بعدی برسد
آقایان مسول در آموزش و پرورش و مجلس مگر وقتی حقوق و اضافه کار خودتون را اضافه می کنید یا ادارات دیگر هر سال ۵۰ درصد و ... ۴۰ درصد به حقوقشون اضافه می شه ، خیلی دنبال کیفیت کارشون هستید ، خیلی از مسولین که حتی اگر سر کار نباشن ، اداره تحت نظرشان بهتر کار می کنه ...... حالا به معلم که می رسه .. هر کدام برای خود عزیزی و حفظ میزتون .... می خواهید جلو رسیدن معلمین به حقشون را بگیرید . متاسفم که از سر بی تدبیری شما دیگر کیفیتی هم در آموزش و پرورش نمونده و فقط کاغذبازی ، پاسخ های فرمالیته به بخشنامه ها و . ...
و هیچ انگیزه ای هم برای معلم نگذاشتید و اثر این سوء مدیریت در آموزش و پرورش را الان هم شاهدیم ، بچه هایی که کلاس نهم هستند و نمی تونند بخوانند و ....
خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بده .
نمیدانم شما چرا این همه آب و تاب دادید به رتبه بندی ، ۱۱ ساله هر روز از اجرای رتبه بندی حرف میزنند ولی کو دروغی بیش نیست در ضمن دقت کنید که افزایش ، چند میلیونی نیست نهایت یک الی دو تومن
با سلامهمکاران عزیز و دوست داشتنی شاید یکی از بزگترین اشتباه ما فرهنگیان این است که ان اعتماد به نفس لازم را نداریم و منتظر این هستیم که اخر ماه برسد و حقوقی هرچند اندک به ما داده شود شاید بسیاری از عزیزان بگویند که ایا بجز این راهی هست و من میگویم بله هست و انهم نه رانندگی اسنپ و نه دستفروشی و مشاغلی از این نوع بلکه تکیه بر خود و استفاده از فکر و ایده ای نو جهت تغییر وضعیت موجود می باشد من اکنون 26 سال سابقه دارم و شاید می توانم به جرات بگویم که خیلی کم به فکر حقوق پایان ماه هستم و اینطور هم نیست که کل وقتم را درگیر کار دوم باشم بلکه با شروع کار دومم از جند سال پس از خدمت اکنون دیگر فقط مدیریت میکنم و بس و انهم شاید روزی یک تا دو ساعت
زیاده صحبت کردم همه شما سروران استاد بنده هستید و مخصوصا کسانیکه تازه وارد این عرصه شده اند باید فکر و ایده خود را گسترش دهند و منتظر معجزه نباشند اگر میخواهند در سالهای اینده مشکل مالی نداشته باشند
|
با سلام تغییر فکر ۱۰ سال پیش با الان خیلی فرق داره همکار عزیزم اجاره محل کار از ۲۰ میلیون کمتر نیست .این هم یه ریسک بزرگه که از عهده معلم بر نمیاد .
|
صحبت های شما نشان از بی عقلی است. درآمد یک معلم باید کافی باشد و شغل دوم را با به اضطرار نرود.با همان شغل اول باید معیشت و زندگی تامین شود.
منم شغل دوم دارم و درآمدش هم شکر خدا عالی است ولی این دلیل نمی شود که از درآمد کم معلمی گلایه نکنم.
|
حالا ده درصد معلمها شغل دوم داشته باشند بقیه چه کنند
چرا باید ماه بعد اجرا بشه........
لااقل شان و منزلت معلمین را اینقدر خرد نکنید......
تا کی دروغ میگین از ۹۲ تا حالا دارین رتبه بندی میکنید.یعنی چه چرا دیگه تو بوق وکرنا میزارید .
چه تیترها مسخره میزنی چیزی که هنوز نه به داره نه به بار رفتی تمام هفته دیگه اجرایی کردی در صورتیکه الان وعده اجرا این ماه به ان ماه میشه اصلا متن با اینتر دو دنیا متفاوت هستن بس کنید بدبخت تر از معلم گیر نیاوردید که بخواهید دیده بشید
|
وای دیگر خسته شدیم دست از سرمان وردارید ما نخواستیم این رتبه بندی رو مسخره کردن خودتان رو
|
مقصر خود شما معلمها هستید
تا کی میخواهید دروغ بگویید!!؟ کافیه . بیش از این شأن معلم را پایین بیاورید که این به ضرر تمام جامعه است.
شما واقعا غیر از این کار دیگری ندارید؟چرا دست از سر معلمان بر نمی دارید؟
دیگه چی از جان ما می خواهید
ما که داریم با مسافرکشی خرج خودمون را در میاریم
خجالت نمی کشید هر روز این چرندیات تکراری را به مردم تحویل می دهید؟
نظراتی که این زیر هست رو هم خودتون می نویسید
اینکه اجرا نمی شود حکمتی دارد . حکمتش هم در سهل انگاری نمایندگان مجلس نهفته است .
یکشنبه هفته بعد روز تاسوعاست !!بعد از ۵۰۰ روز روز تاسوعا رو اعلام کنید . خب بگید تعطیله دیگه !!!
تازه بازنشست که بشی بدترم می شه اوضاعت.
دروغ گفتن گناه است خداوند از حق الناس نمیگذرد
بیچاره رتبهبندی از دست شما بسیار شکار است.
از بهمن پارسال هی اینماه و اونماه میکنن برای رتبه بندی خودتون خسته نشدید
ما رتبه بندی رو نخوایم چه کسی رو باید ببینیم ؟. یکی دو میلیون افزایش حقوق واقعا خجالت آوره.
خداخجالتتان کند کی از دروغ خسته میشوید؟
یکی از ددستانم پسرش اموزش و پرورش قبول شد به پسرم گفتم کاش تو قبول میشدی گفت بابا دوست ندارم مثل تو حسرت نداشته ها رو بخورم
چرا کارمند بانک نمیره است و.....
|
بله اقای بانکی که اکثرا دیپلم هستید بعد همگی میریر آزاد مدرک وکیلی میگرید که بعدا دفتر بزنید درسته حکم شما ۸ تومنهست ولی کاش از مزایاتون و وان های چند صد میلیونی با درصد کم هم میگفتی که دارید پس اگه ۸تومن میگیرید پس چرا همتون چند خانه وباغ و ماشینهای لوکس دارید.ولی معلم همش ۸ تومن حکمه وقتی مالیات وبیمه وچیزای دیگه ازش کم بشه دیگه جیزی نمیونه ولی به دریافیهای شما چیزای دیگه اضافه میشه
|
با تمام احترامی که برای فرهنگیان عزیز قائلم ولی به عرض برسانم که اینجانب کارمند بانک با مدرک فوق لیسانس و ۱۲ سال سابقه و فشار و استرس وحشتناک بالای کار حقوقم ماهی ۸ تومنه. پس فکر نکنید کارمندای بانک هم خیلی حقوقهای نجومی میگیرن
|
مزایا چی؟وام مسکن چی؟
فوق العاده ویژه هاو.......
|
خدا وکیلی وام های کم بهره و امتیازات و اضافه کارا رو حساب نمی کنی حق شماست که ۱۵تومن بگیری و همین طور حق فرهنگیان ۶تومن و هفت تومن بعد از ۲۵ سال سابقه نیست
|
رتبه بندی نخواستیم
درآمد یک فقیر کوچه گرد روز ی ۶۰۰هزار تمانو ماهی ۱۸ میلیون.معلم با ۲۶ سال سابقه ۷ تومن..معلمی شغل انبیاست.. آقا دانش آموز ۲ سال قبل من با هماهنگی یه سری با فروش مواد کمرشو بست الانم ترکیه است.نمیدونم اون اشتباه کرده یا ما بد درس دادیم؟
خبر همیشگی و تکراری.بی سوادها ی بدبخت.هیچی از دستتان بر نمیاد.فقط شعر و ور
این حرف ها یک مشت چرندیات بیش نیست
با آن فرم مزخرف و شرایط چرتی که تدوین کرده اند،بهتر است اصلا اجرا نشود. بر فرض که 2 میلیون اضافه شود، کلی مشکلات دیگر برای معلمان در ادامه ایجاد خواهد کرد، این نوعی اهانت به معلم است، خوب شد آزمون درکار نیست و گرنه معلم باید برود از خجالت بمیرد که بعد از عمری خدمت تازه آزمون می خواهد بدهد که ادامه خدمت دهد یا استعفا دهد!!!!!!!. اگر واقعا به مقام معلم و ارزش اجتماعی او اهمیت می دهند، معلم را با سایر کارمندان و نهادها بسنجند، نه با خودشان، و یا با استادیک شبه دانشگاه تهران. یک سال و نیم است که با وعده های دروغ معلم را بازیچه کرده اند، معلمی که خودشان مدیون اویند و در سایه او به نان و نوا رسیده اند. خواهشمندیم اجرا نشود، 2 میلیون را هم نمی خواهیم، مشکلات بعدی را هم همینطور. لطفا معلم را بازی ندهند. والسلام.
تورو خدا هر روز خبر رتبه بندی چاپ نکنید، دیگه همه خسته شدن
بابا ایقد فشار به خودتون نیاورید تا ی دروغ در مورد رتبه بندی جور کنید.حتما باید دشمن از این جریان به نفع خودش استفاده کند.
|
ماعاقلانه وبه موقع پاسخ می دهیم.
از این قولها زیاد دادن باور نکنید سرکاریه
واقعا زشت در شأن معلم نیست به خاطر چندر غاز مسخره عام و خاص کنید، خودتون مسخره کنید ،انقد معلمارو به سخره نگیرید
ازاینی که با احساسات یک معلم وخانواده اش بازی میکنید همون ندید خیلی بهتره چیه این ماه هی این هفته.
سلام خدمت همکاران گرامی!اینا واقعاً شرم نمی کنند که من معلم که ۲۰ سال درس خونده ام و ۲۰ سال خدمت به اداره آموزش و پرورش و جامعه کرده ام در حالیکه به کارگر ساده از من بیشتر حقوق می گیرد.شرم باد بر کسانی که معلم را مسخره می کنند و او را در جامعه سبک می شمارند،معلمی که شغلش شغل انبیاست،این بی احترامی و بی عدالتی و حقّ کشی است
بخدا شرم آوره این همه.......بس کنید
اخبار رتبهبندی را آن قدر خوندیم که کلمه به کلمه اش را حفظ هستیم..لزومی ندارد اجرا نکنید .
خجالت بکشید فقط این رو بدونید که فرهنگیان بسیار خشمگین هستن !!!!
لعنت خدا بر رتبهبندی شما
بیچاره معلم از یک کارگر حقوقش کمتره ?
|
سلامعزیز تابستون بچه ها بیان تا ما هم بیایم مدرسه.
تازه خیلی از ما وهمکاران تابستان درگیر امتحانات و کلاس تابستانی هستیم بی انصافی نکنید.گذشته از اینها تعطیلات تابستانی منحصر به کشور ما نیست .یه کار کارشناسی شده ودر اکثر کشورها اجرایی ست
|
با سلام خدمت معلمان عزیز شما معلمان بزرگوار چند سالی است که صداتون دراومده که الان همه تو این اوضاع اقتصادی داغون هستند .
ببخشید که ۳ماه تابستون ، روزهای تعطیلی دولت ، روز جمعه و۱۳ روز عید نمیدونید مدرسه چیه و یه کارگر بهش این حقوق تعلق نمیگیره و شما معترض هستید یه کم به پایین دستان جامعه هم نگاه کنید لطفا
|
ببخشید که اون کارگر سه ماه تابستون و تعطیل های دولت و جمعه و ... حقوق بهش تعلق نمیگیره
خدایا تا کی امروز وفردا می کنید رتبه بندی می کنید کاسه صبر معلمان چرا این همه پروخالی میکنید خدایا زحمات این قشر زحمتکش نظری کن چرا چرا چرا تاکی کی کی کی
من بعنوان معلم با دریافتی ۶ میلیون و اجاره ۴ میلیون قطعا تنها دغدغه ای که دارم تامین ابتدایی ترین نیازهای خانواده ام میباشد ن آموزش
ما بازنشسته ها چه در زمان اشتغال چه دوران بازنشستگی نه طعم رتبه بندی را چشیدم نه تناسب با تورم . خسارتی که به ما خورد هر سال از سال قبل ما را عقب تر برد امسالم که ماشاالله دولت قیمتها را دو و سه و چهار برابر رسماً و غیر رسمی بالا برد ولی حقوق ما را ده درصد زیاد کرد استدلالشان هم این است که بیشتر از این تورم ایجاد میکند حتی پا را از این هم فراتر گذاشتند و فرمودند بازنشسته ها مصرف کننده هستند . باید تأسف خورد
برنج کیلویی ۱۲۰ هزار تومن بگیر والی آخر.متاسفم بابت دست انداختن ما معلما . هرروز تو اینترنت یه خبر جدیداما تو خالی.
خجالت بکشید ، حیا کنید.